Nyfiken på mitt liv?

Ännu en lektion

Morgonen började alldeles för tidigt, men så tror jag bestämt att det är varje måndag. Inte sov jag något vidare under natten heller. Morgonen började i alla fall bra med en lugn kille, kändes som att det mesta bara flöt på i morse. Frukost fick vi i oss, kläderna åkte på ovanligt lätt för den minsta och därefter bar det iväg mot dagis. Jag i promenadform och Theo i cykelform.
Innan vi sa hej då på dagis så säger fina killen att han tycker att jag är vacker! Kan hjärtat annat än smälta när man får höra det av en femårig kille???

Väl framme i stan så var det körlektion. Min förhoppning om lite folk klockan tjugo i åtta på morgonen var bara att glömma ;). Men vi körde en del i centrum, ut på norr och sedan på väster. Gick riktigt bra faktiskt, men det är mycket man ska hinna se och hålla ögonen på när man kör i stan.

Har dock ingen riktig koll på vad jag ska göra nästa gång förutom att försöka nöta in den där eländiga teorin som aldrig tycks fastna. Suck.

I söndags när vi skulle köra hem barnen fick vi punktering på höger fram, så stora barnens pappa fick hämta dem i Örebro. Vi tog oss i alla fall hem utan större problem, väl hemma så såg det inte ut som mer luft försvunnit, men det är väl bäst att hålla koll för säkerhets skull.

Just nu är jag på väg hem, idag ska jag hämta min plutt på dagis. Måste komma på något gott att ha till middag också.

Lämna en kommentar