Nyfiken på mitt liv?

Hur ska de gå…

Jag hade ju lust att ta körkort enbart för automat, men se det fick jag då rakt inte göra. Hur jag nu ska ta mig ann utmaningen i att lära mig köra en växlad bil har jag ingen aning om… Men det har ju gått okej hittills. Bara bag som tyckte det gick åt skogen sist, men tror att det kan bero på att jag var så nervös så jag skakade och hade inte ätit mat….

Igår på jobbet fick jag massor med beröm för att jag är en bra sekreterare. Jag skriver mycket, relativt fort och har lärt mig de olika rutinerna relativt snabbt. Det var himla skönt att få så positiv feedback.

Idag fick jag skriva på papper så nu har jag jobb fram till nyår, himla skönt det med. Då slipper jag oroa mig på en stund i alla fall.

Nu vill jag hem och köra bil, dock inte växlad. Men det är kul att köra och Erik tycker att jag kör bra. Att åka runt i samhället tycker han känns som att åka med någon som redan har körkort….

Länstrafiken har ännu en gång lyckats med konststycket att dra igång elementen på bussen så det gassar varmluft från dem, å det är ju jättebra när det är varmt och skönt för övrigt *ironisk*.

Som en liten parentes kan jag tillägga att mitt förra inlägg skrev jag för länge sen, men det har av någon anledning inte blivit publicerat.

Hoppas alla får en fin dag!

Lämna en kommentar